martes, 29 de marzo de 2011

DIARI DEL PROJECTE

Dilluns dia 7 de març


* Presentació davant del grup de Batxillerat Artístic Plàstic i Batxilerat Artístic Escènic. Programació de la feina a l'espai d'arts. Unió al grup de la Sarai i la Júlia. Ens instal·lem en un tros de paret i apuntem les idees del projecte.


Dimecres dia 9 de març


* Presentem entre nosaltres diferents maneres d'exposar el treball. Comentem les fotografies que tenim fetes, les proves que vam fer de brutícia per Llinars del Vallès.


Dijous dia 10 de març


* Canviem la idea de l'exposició. Decidim un suport per el moment "definitiu" a l'hora de plasmar la nostra idea. Enganxarem al nou tros de paret el nostre paper en gran que utilitzarem com a moral per apuntar-hi les idees i provar diferents mètodes per la idea. Objectius, materials, idees... Comencem a fer esbossos de la figura humana i el vòmit.


Divendres dia 11 de març


* Treballem amb la idea de la silueta humana i el vòmit. Pensem la manera de representar-ho. En una paret blanca dibuixar la silueta d'una persona d coll en amunt amb la boca oberta que treu un líquid verd. Pensem materials per el vòmit i fem esquemes de com ho representarem. Agafem mesures per fer les plantilles de prova de la silueta amb diferents materials (plàstic i paper), les fem, les provem als papers... Demanem una moqueta verda per fer proves de la idea esmentada.


Dilluns dia 14 de març


* Ens porten la moqueta, retallem, dibuixem la silueta a una escala més gran i provem com quedaria. Ens encallem, no ens convenç del tot, tenim problemes al plasmar-ho, crítiques, caps verds, sense idees, por per fer un projecte final que sembli el famós moral acadèmic...  Parlem amb uns quants professors, ens donen idees, opinions... Toca fer pluja d'idees.


Dimecres dia 16 de març


* Llegim textos per inspirar-nos, vam veure obres de l'artiste Slinkachu per trobar inspiració, tornem a parlar amb els professors per tal de trobar una solució. Vam sortir a fer més fotografies i en recerca d'idees. Vam reunir-nos i vam repassar les fotos que havíem fet i vam pensar idees fins arribar a la decisiva i final: MAPA, FOTOGRAFIES, VOLUM I SO.


Dijous dia 17 de març

* Desarrollem la nova i definitiva idea.
* Penjar dos mapes: un del Vallès Oriental i l’altre del Barcelonès.
-          - Situar les fotos fetes a sobre o al costat del mapa, al lloc d’on han estat fetes, per nosaltres.
-          - Portar objectes trobats i fotografies i exposar-los juntament amb l'obra. (idea principal).
-          - Elaborar un text per a tots els membres del grup, i agrupar les parts més importants de cada text , i fer una reflexió a l’espectador, sobre l’objectiu del nostre treball.
-          - Elaborar un fil musical a partir de sons enregistrats(quan algú llença alguna cosa al carrer, el trencament  d'alguna cosa en algun lloc..).   
- Agafar brossa i una paperera per simular una escena d'incivisme llençant-lo al terra donan volum a la obra.

Divendres dia 18 de març


* Busquem mapes del Vallés Oriental i del Barcelonès. Pensem la forma com col·locarem els mapes, les fotos, en què ens centrarem, mètodes per senyalitzar els pobles... Busquem els mapes per al Google Eath, al Google Maps però decidim comprar-ne un en alguna botiga que venguin mapes. Elaboració del text que farà com de guia o llegenda del projecte en l'exposició i estarà penjat.


Dilluns dia 21 de març


* Portem mapes que hem trobat d'Internet del Vallés Oriental i el Barcelonès i fem alguna prova en miniatura de l'estructura del projecte. Portem les fotografies que hem fet durant el cap de setmana de Llinars, Cardedeu, PalauTordera, Sant Celoni, Granollers, Canovelles... Escollim de cada poble unes quantes fotografies d'entre les que tenim, les retoquem amb el Photoshop, enseyem les fotos... Fem el dibuix en perspectiva de com quedarà el nostre projecte, la seva estructura, elements...


Dimecres dia 23 de març


* Portar més fotos, seguir amb el dibuix en perspectiva, retocar, últimes idees per acabar ja amb la idea definitiva, pasar a net el text corregit per la professora de català. Exposició de la idea als alumnes del PQPI que faran de guies.


Dijous dia 24 de març


*  Retocar les imatges definitives, anar a comprar el mapa del Barcelonès a la Gralla de Granollers, primeres gravacions dels sons que hi haura el dia de la exposició i primera recol·lecta de brossa.


Dilluns dia 28 de març


* El Manel ens dóna el mapa del Vallés Oriental per treballar-lo. Gravem els sons definitius del projecte. Repartim la feina i organitzem el que farem els últims dies. Imprimim i plastifiquem el text. Últimes fotografies retocades, idea final per senyalitzar al mapa, comprem cinta adhesiva...


Dimecres dia 30 de març


* Últimes fotografies rectocades i portem a imprimir les fotos a l'institut.Retallem i marquem el mapa, penjem les fotos i provarem la idea que tenim per senyalitzar. Pengem els mapes, posem al mur tot el procés i informació del projecte.


Dijous dia 31 de març


* Últims preparatius per a l'exposició de la tarda. Acabar de penjar fotos, senyalitzar, llegenda dels pobles, text penjat, auriculars amb els sons sobre la taula...


* EXPOSICIÓ DEL PLANETA BELLERA 2

2 comentarios:

  1. 7 de març
    3. paret
    _______________
    9 de març
    2. brutícia
    ____________
    10 de març
    2. engamxem; paret
    3. apuntant-hi
    4. vòmit
    ______________
    11 març
    1. vòmit
    2. pareet; amunt
    3. per al vòmit
    _______
    14 març
    2. encallen
    ______________
    16 març
    3. recerca; repassar
    4. havíem fet; arribar
    ________________
    17 març
    3. al lloc
    4. l'obra
    5. per a tots
    8. a l'espectador
    7. llença
    8. llençant-lo
    ___________________
    18 març
    1. com col·locarem
    2. en què ens
    3. al Google
    __________________
    21 març
    2. l'estructura
    __________________________
    23 març
    2. corregit
    __________________
    24 març
    3. recol·lecta
    ________________
    30 març
    1. a l'institut
    2. pengem
    3 i informació
    __________________
    31 març
    per a l'exposició

    ResponderEliminar